Kulisy pracy działu Selgros HoReCa

Branża HoReCa w Polsce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Potrzeby klientów stają się coraz bardziej wyszukane, a dostawcy i hurtownie muszą się rozwijać, by móc je zaspokajać. Bardzo dobrym przykładem odpowiedniego podejścia do klientów z branży HoReCa jest działalność Selgros Cash&Carry, który przekonuje do swoich usług coraz większą liczbę restauratorów i hotelarzy.

Dla tej grupy profesjonalnych klientów niezwykle ważna jest świeżość i wysoka jakość oferowanych produktów. To jednak nie wszystkie powody podjęcia współpracy z Selgros: – Ważny jest również szeroki asortyment.  Dużą wagę przywiązuję do obsługi klienta, a współpracując z Selgros mogę liczyć na doradztwo, wsparcie i szybkie reagowanie na potrzeby, co w mojej pracy liczy się szczególnie – mówi Stefan Birek, szef kuchni Restauracji Kryształowa w Hotelu Lord w Warszawie.

Pracownicy działów wsparcia sprzedaży dla HoReCa doradzają klientom, utrzymują z nimi kontakt telefoniczny oraz przygotowują specjalne oferty. W relacjach z klientami dla Selgros Cash&Carry ważne są także innowacyjne rozwiązania.

Dla naszej firmy pracuje kilkudziesięciu handlowców, którzy osobiście odwiedzają klientów z branży HoReCa i pomagają im wybrać korzystną ofertę. Niedawno wdrożyliśmy także Program Zarządzania Zamówieniami, który znacznie ułatwia pracę handlowców. Dzięki niemu podczas wizyty mogą zaprezentować klientowi aktualną ofertę promocyjną i przyjąć zamówienie. Klienci doceniają taką formę pomocy, ponieważ ułatwia im pracę – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Taka pomoc może okazać się nieoceniona, ponieważ asortyment hurtowni Selgros Cash&Carry jest bardzo szeroki. Klienci mogą wybierać spośród produktów wszystkich marek, a bardzo duże uznanie przedstawicieli branży HoReCa zyskały marki własne Transgourmet: Premium, Quality i Economy.

Wzrost liczby klientów sprawił, że powiększyła się także flota Selgros Cash&Carry. W pojazdach wykorzystano najnowsze rozwiązania technologiczne, dlatego mogą być spokojni o transport zamówionych produktów.

Cały czas robimy wszystko, by nasi klienci byli zadowoleni i dotyczy to także troski o transport produktów. W naszych samochodach-chłodniach zainstalowano najnowocześniejsze agregaty, a ich funkcjonowanie pozwala zachować odpowiednią temperaturę wewnątrz pojazdu. Dodatkowo każda ciężarówka wyposażona jest w termograf. Klient może poprosić o wydruk z termografu, by mieć pewność, że jego zamówienie było przewożone w odpowiedniej temperaturze – mówi Cezary Furmanowicz.

Wstecz